ایران کفش های قشنگی دارد

خرید بک لینک

30 نفرازدانش آموزان دوم طرح کانون ومدرسه ازدبستان نبوت

درراستای استفاده از کالای ایرانی با ساخت کارت پستال

پیام های زیبایی را بیان نمودند .نوشته زیر مربوط به مهدیه

محمدی دانش آموزکلاس دوم است.

من دوست دارم از کفش ایرانی استفاده کنم .

من کفش ایرانی می پوشم.

من کفش ایرانی رادوست دارم.

ایران کفش های قشنگی دارد.


نوشته شده در دوشنبه بیست و یکم فروردین ۱۳۹۶ساعت 13:47 نویسنده کانون پرورش فکری شماره یک سمنان

شکوفه و باران...

ما را در سایت شکوفه و باران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 170 تاريخ: يکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت: 21:29

صفحه بندی