در طرح «کانون، مهارت، زندگی» با حضور 36 نفر از دختران پنجم دبستان نبوت در کانون شماره یک سمنان، مربیان با اجرای چند فعالیت، فریضه نماز, را گرامی داشتند.
ابتدا قصه ی نماز فرشته برای اعضا قصه گویی شد.

سپس اعضا به فعالیت کاردستیِ کولاژ یا همان تکه چسبانی با موضوع قصه ی «نماز فرشته» پرداختند.



سپس فعالیت آشنایی با احکام اسلامی با موضوع سجده ی سهو و مبطلات نماز اجرا شد.

فعالیت بحث آزاد با موضوع نماز نیز اجرا شد و در پایان آثار کاردستی اعضا به عنوان فضاسازی پانل «نماز نور مومن است» استفاده شد.

شکوفه و باران...
ما را در سایت شکوفه و باران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 187 تاريخ: شنبه 24 آذر 1397 ساعت: 0:36